little proud of myself..

Måste bara få skryta lite över mig själv. Tog en bild i början av min träningsstart. Nu kände jag att det inte händer något med  min kropp, jag står stilla.. Sockermagen ändrar sig inte, muskler byggs inte, ingenting förändras. Så jag bestämmde mig för att ta en bild och jämföra med hur jag såg ut i Januari när jag började. Blev glatt överraskad av att det faktiskt syns skillnad. Inte lika svullen på magen längre. HAPPY! :)

Så nu är det lår och rumpa som också ska börja få jobba lite ;)

 

Måste bara tilläga att jag inte varit så strikt med kosten heller. Utan nu på senare tid har jag börjat tänka på att inte äta så mycket pasta osv. Utan kött & SALLAD! :)

(Ni som känner mig vet att jag högst sträckt mig till gurka i salladsväg förut) ;)

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0