Tisdag 30/7 (Två dagar innan operation..)

..En dag innan avfärd.
 
Idag är det en laddaupp-dag. Idag ska det packas och dolas. Gärna hinna med att plocka lite här hemma också. En liten shoppingtur med moder hinner jag allt med också.
 
Fick igår ett samtal av en sköterska som frågade:
- Har du bokat nått hotell?
- ÖH?! Trodde jag skulle få bo på sjukhuset?!
- Nej det är fullt här. Får jag till svar.
- Är det då MIN uppgift att boka hotell eller liknande?!
 
Efter ca 2 timmar ringer hon tillbaka, och jag har ett dubbelrum på samma hotell/varndrarhem som mamma. Så nu sover vi på samma ställe ♥
 
Så idag laddar vi med all energi vi kan få! För i morgon står alarmet 05.00. Då jumbolansen går från stan 07.30.
 
PUSS!
Sandra
2013-07-30 @ 19:11:41
URL: http://www.saaka.blogg.se

Lycka till Martina!Kramis

Svar: Supertack Sandra!! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0