2/8 En dag efter..

Ja då var man hemma efter två dagar i örebro ändå.. UTAN operation.
Och VÄRLDENS LYCKLIGASTE är jag för det!
Jag trodde inte mina öron när läkarn kommer till mig på operationsdagen och säger - tumören har blivit mindre så förhoppningsvis tar kroppen hand om den själv. Täta kontroller är vad som komma skall. Är det sant? Hör jag rätt? Ingen operation?
 
Samtidigt när vi sitter i Jumbolansen påväg hem så känner jag en konstig känsla - Var det här allt? Gjorde jag allt detta för att bara få åka hem igen? För efter alla felstick, prover, kontraströntgen och all oro så kände jag att jag ville ha ut något av det. Men det fick jag ju.. Svar på att tumören minskat. En sån underbar känsla, samtigit så overkligt.
 
Men under dessa två dagar har jag mött så många olika underbara individer. Helt fantastiskt bemötta har vi blivit av sjukhus- & hotellpersonal ♥ 
Annette
2013-08-02 @ 15:13:20

Älskar dig mest av allt i världen Smulan och kan gå genom dödenför dig <3 klart vi skulle fixa detta ttillsammans <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0